Daniel Update

Jamen nu var det väll ändå på tiden att jag skrev lite om Daniel, eller tycker ni inte?!
Det har ju nu varit ett uppehåll på några veckor men till helgen smäller det!
Då är det tävling i NEZ (north european zone). Han ligger som jag tidigare skrivit på en andraplats.
Så imorgon bär det av till Estland då det är tidskörning på fredag sedan tävling både lördag och söndag.

Uppdateringar kommer självklart att komma, dock kanske inte på lördag då tävlingen går rätt sent på kvällen. Men jag LOVAR att skriva och berätta hur allting har gått, kommer ha magsår redan på fredag. Minns hur nervös jag var sist, hade riktigt svårt att lugna ner mig. Men nu håller vi tummarna så dem svider!!!!
För visst vill vi se bilder när han står högst upp på pallen?!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Självklart vill vi det!!

Håller tummarna så vi får riktiga skavsår här ovanför! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback