Torsdag

Idag har jag haft en lovely dag, jobbade fram till 14.30 sedan fick jag gå hem.
Var så himla lugnt är precis som om allt dör av efter lunch, men imorgon är det jag som har långdag.
Efter jobbet for jag hem till Alnö åt glass och sa hejdå till mor och far som åker på semester imorgon.
Jag är aaavvviiiissss jag vill också följa med, nåväl efter det blev det middag och snart ska vi iväg på bio.
En härlig torsdag med andra ord!!!!

Ett tips på en väldigt god och enkel lax.
- 4 laxfiléer
- 1 purjolök
- 3 dl matlagningsgrädde
- 2 dl créme fraiche
- 2 msk Knorr fiskkrydda

Strimla purjolöken och lägg den i botten på en ungsform.
Lägg på filéerna och strö på salt.
Blanda sedan samman grädden, créme fraichen och fiskkryddan.
In i ugnen i 20 min. Sedan klart att servera.
En riktigt goooood lax, har ätit den i två dagar nu och älskar den fortfarande.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

det vill vi ha är vi kommer hem

kramis mams

2009-07-16 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback