Tisdag

Helgen känns väldigt långt bort just nu, längtar som tusan.
Vet egentigen inte varför, men känner att det skulle vara härligt med lite helg.
Dock får jag ju vara glad att Daniel är hemma, blir inte så ensamt då.

Jobbet rullar på som vanligt, är rätt lite att göra nu när alla är på semester.
Men jag har ju världens bästa arbetskamrater så det går ingen nöd på mig.

Ne nu måste jag nog börja fundera på vad vi ska äta till middag.
Är riktigt hungrig plus att jag vill ha maten klar när Daniel kommer hem.


Daniel Update
Har inte hunnit med att skriva hur det har gått för Daniel.
Tyvärr måste jag säga att det inte var hans helg, gick inge vidare.
Bilen ville bara krångla hela tiden, så tyvärr kunde han inte ge sitt bästa.
Men nu är det bara att gå vidare och peppa inför Karlskoga som är i Augusti.
Som tur är så är jag ledig då, så jag hänger självklart med, ville ju vara med på så många race som jag kan.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback