Lördag

Idag den 25/7 döptes lilla Oskar.
Och jag kan väll börja med att säga att det var bland det finaste jag varit med om.
En och annan tår trängde sig fram i ögonen, och prinsen var så duktig hela tiden.
Jag är verkligen glad att jag och Daniel fick vara med.

Fikat efter dopet på församlingsgården var gott och Frida jag LOVAR dig tårtan var verkligen hur fin som helst.
Texten var jätte fin och sedan att den var god var ju bara ett plus eller hur?   ; )


Tack ännu en gång för att vi fick vara med. Tusen kramar till er lilla familj.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att ni ville komma! Och du, Oskar hade sina nya fina kläder från er hela dagen igår efter dopet. Jätte fint! Jag är så glad att ni ville komma. Kram hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback