Victoria Secret Fashion Show

Jaha då har Victoria Secret Fashion Show gått av stapeln igen då.
Gillade verkligen Ushers framträdanden, han är ju hel grym. Älskar hur han dansar.
Tycker det är helfestligt att varje år se showen, blir riktigt avis på vissa utstyrsel ser.



Snart hade jag tänkt sova i och med att jag jobbar imorgon, men först borde jag nog packa klart.
Skulle vara toppen om jag fick klart det idag, men som sagt jag är duktig på att dra ut på saker och ting.

Kom och tänkte på att jag inte berättat om mina nyårslöften.
Har hunnit komma på en massa saker som jag borde ha som nyårslöfte, men jag kan kort och gott säga att jag ska bli bättre på allt för varje dag som går. Sedan ska jag försöka tänka lite på mig själv och hur jag vill ha det med saker och ting, samt att inte bry mig så pass mycket om vad andra tycker och tänker om mig.
Borde nog kunna uppnå det tycker ja. Sedan det största löftet jag nog avlagt är att inom detta år ska jag komma på vad jag vill plugga till. Så det är bara ta tjuren vid hornen och hålla fast vi detta nu.


Snyggaste armbanden, bar dem på julafton. Självklart är det moster jag fått dem av.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback