Underbar dag

Ja min lördag har varit hel toppen, hämtade upp farmor runt 1 sedan for vi hem till Alnö.
Firade pappsen som var dagens finaste födelsedagsbarn, glömde givetvis kameran vilket jag är dö sur för.
Men ska se till att han har samma kläder nästa gång något firas för han var så fiiiiin, Jag är stolt över min pappa.
Hur kan man inte vara de, hur snäll som helst och tja bäst helt enkelt.

Nåväl blev en massa fikande, smörgåstårta, prinsesstårta samt kärleksmums, allting var ljuvligt gott.
Runt 4 tiden blev farmor lite trött och ville åka hem så självklart skjutsade jag hem henne, medan jag gjorde de så beställde Daniel och pappa hem timrå matchen. Middag blev det också hemma på Alnö, nämligen Kina mat så magen gick upp några kilo efter de.

Men tur att jag kom iväg och tränade i morse, Emelie och jag körde på ett pump pass.
Fy fasen vad jobbigt det var alltså, jag känner verkligen att jag har haft uppehåll under en lite längre tid.
Det kommer jag ALDRIG mer att göra, det LOVAR jag här och nu. Verkligen skit tråkigt när man kommit så långt, så hädanefter blir det absolut inge mer uppehåll med min träning.
Efter vi tränat tog vi oss lite tid till att sola och basta,sedan lunchade vi på Charm. Nu är jag helt slut är verkligen en tröttis, men ska strax iväg till brorsan och äta middag. Ska dock lägga mig tidig ikväll, för det behöver jag efter den här dagen.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: isa

tack, jag hoppas på att det ska gå bra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback