Träning

Goddagens.

Jag är just nu precis hemkommen från jobbet, fick nämligen sluta lite tidigare idag. Skööööönt!
Älskar att komma hem tidigare och bara ta de lugnt hemma innan man kör igång med allting som ska ordnas.
Gosh vilket jobb det är att inte bo hemma hos mamma och pappa, städa, plocka, laga mat, handla. Neee inge roligt alls! Men sådant är livet.

Hade tänkt kolla på tv:n när Barack Obama svär eden till att bli president, jag hoppas jag hinner se allt.
Men förmodligen inte då jag ska iväg och träna body low runt sjutiden.

Strax hade jag tänkt ordna lite middag åt lilla mig, Daniel skulle jobba över och hjälpa pappa sin.
Så jag steker nog på någon hamburgare bara, har ju typ hur mycket hamburgare som helst i frysen så det passar ju bra.
Lättsamt och tar inte allt för lång tid.


Jag har en liten kärlek till Red Bull. Grymt goda sedan ett plus att dem ger energi.
idag blev det Red Bull SUGARFREE.


Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback