Torsdag

Hejsan allihopa!

Nu verkar det ju som om jag fått fingrarna ur arslet och tagit mig i kragen.
Har inte skrivit här på ett par dagar och i huvudsak beror det på att jag legat sjuk.
Åkte på en dunder förkylning och jag bryter snart ihop, är jag tvungen att ligga hemma en dag till så vet jag inte vad jag gör. Har knarkat alvedon, ipren, halstabletter, näs spray samt te.

Men inget verkar vilja hjälpa, nog för att jag känner mig bra mycket bättre än vad jag gjorde i tisdags men ändå.
Jag vill slippa den jävla snuvan som irriterar, samt min hesa hals. Gaaah blir tokig på att jag inte ens kan skrika på Daniel då han befinner sig i köket. Det går liksom inte att kommunicera när man är hes, försvinner inte min hesa röst tills imorgon då kliver jag inte upp ur sängen heller.

Det värsta med att vara sjuk här hemma det är att man bara går mellan två rum, JA TVÅ RUM!
Det är rena döden jag varvar sovrummet/vardagsrummet med köket. Såååå trååååååååkigt!
vad som än händer så tänkte jag bara meddela att jag inte är död utan att jag blir frisk IMORGON, ja imorgon så då är jag back on track!

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen och duscha bort alla bakterier.
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback