Tisdag

Tisdag, men det känns som om det är Söndag.
Är hemma nu från Åre, har varit hur skönt som helst att få åka bort och bara slippa allt.
Jag och Daniel börjar redan nu fundera när vi ska åka igen, och det lutar troligen åt den 16 Januari.
Trivs så pass mycket bättre med att vara däruppe istället för att vara här hemma, har så mycket mer att göra där.

Nu har jag packat upp och gjort i ordning inför morgondagen, då det är vardag igen.
Det som känns lite tungt är att jag inte hinner träna något denna vecka, så jag kommer inte igång med min träning fören nästa vecka. Hur kan man få dåligt samvete över att man inte hinner träna? Förut fick jag aldrig det, utan då laddade jag istället upp till den dagen jag kunde men så är det verkligen inte nu.
Men jag anser bara att det är bra, då blir jag ännu mer peppad till att göra de.


Men ni får väll ha det så bra ni som bryr er.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback