Söndag

Hejsan hoppsan!

Sitter här och väntar på att klockan ska ticka till 19.30, för då ska vi bege oss till Midlanda.
Ska hämta upp Daniels pappa som just nu flyger hit upp från Sthlm.
Därefter blir det nog bara raka vägen hem igen för att fixa lite inför morgondagen. Börjar ju jobba då!
Jobbade ju inte på hela förra veckan, så har ju en del saker att ordna till.

Sedan har jag under en längre tid tänkt skriva ett inlägg om året som kommer.
Eller kanske var det bara om mitt liv?! Tja jag vet inte riktigt vad jag har tänkt skriva om.
Men känner att jag måste skriva ner lite saker här, så det kommer nog ett inlägg ikväll om allting jag har på hjärtat.
Ja ni får helt enkelt välja själv om ni vill läsa det eller inte.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback