Onsdag

Gaaah jag har trott att hela denna dag har varit måndag, men det är ju faktiskt onsdag.
Imorgon är det torsdag och en dag närmare helgen, längtar så till helgen för då ska vi fira pappa.
Han sa något idag om att vi kanske skulle äta smörgåstårta, hur bra är inte det på skala 1-10?! I love it!

Gud vad skönt jag sov i natt, jag var inte ens trött imorse då klockan ringde.
Daniel låg och masserade mitt ansikte tills jag somnade, kanske ett vinnande koncept.
Härnäst står middag på listan, ska äta ravioli tillsammans med lite bröd.
Sedan ska jag och Daniel iväg en sväng, samt åka ut till Alnö med vår nya sänggavel som vi fått av brorsan och hans sambo. Dem är liksom hel bäst, hur schyst som helst att vi fick den.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback