Nyårsdagen

Godmorgon allihopa, hoppas ni haft en lika underbar nyårsafton som jag har.
Nyårsafton firade vi ju som jag tidigare skrev hemma hos brorsan och hans familj, åt gott vill jag lova.
Började med en förrätt med bröd ruccolasallad samt skageneröra, till varmrätt blev det kött, potatis tzatziki samt en sallad. Till slut blev det efterrätt med jappmousse, glass och hallon.
Kan man be om något godare?! Jag kan lova att magen var så pass full som den kan bli, borde nog lagt på mig ett eller annat kilo den kvällen.

På tolvslaget stod vi självklart och såg på fyrverkerierna, och jag lyckades även ringa Emelie och säga Gott Nytt År.
Trodde verkligen inte att samtalet skulle gå fram, men jag hade verkligen hur tur som helst.
Så det har verkligen varit ett gott nytt år.

Idag hade jag gärna bara velat ligga kvar i sängen och ta de lugnt, men vi har en del saker att uträtta.
Snart kommer min andra brorsa hit med en sänggavel som vi fått av dem, är verkligen super glad för att vi fick den.
Sedan ska vi åka hem till Alnö för att hämta lite inför resan till Åre.

Men trevligt nyårsdag till er.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback