Måndag

Åhh så gott det var med lite mat i magen, den kurrade på rätt bra där ett tag.
Nu har jag precis skrivit klart mat lista för de 3 kommande veckorna, sköööönt att planera blir ju mycket billigare då.
Så om en lite stund ska jag iväg och köra spinning och medan jag gör det så ska Daniel åka och handla.
Är det inte underbart att slippa så säga?!

Inget jag ska göra till en vana, men ibland kan man få slippa tråkiga Ica Maxi.
Nåja! Helgen i Åre var stört skön, även fast vädret visade sig från sin sämsta sida.
Fick i alla fall några timmar på fjället, sedan håller vi tummarna på att vi har bättre tur nästa gång.

Ikväll hade jag tänkt hoppa i säng tidigt, har varit riktigt slö idag.
Så lite Sololäsning med te sedan sömn borde göra susen.
Måste packa klart träningsväskan nu.


Gammal bild från studenten!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Isa

vad roligt att höra:) vi får fundera vidare på vårat lilla projekt också :)

ja jag får lägga in lite mer sånt, lite middagstips om jag kommer på något gott någon gång :)

hoppas allt är bra med dig, det lät som det när vi prata i telefon idag :)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback