Lördag

Hej allihopa.

Hoppas ni har en bra dag, själv har jag det toppen.

Började med att Daniel for till Örebro vid 7 imorse och då tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Alnö.
Dock var det helt tyst men mammsen viste att jag skulle komma så hon hade bäddat ordning på soffan.
Så det vara bara att krypa ner kolla lite på tv för att sedan slumra en lite stund.

Blev sedan väckt av en mega frukost, med jordgubbar, melon, olika brösorter jucie och ja allt man kan tänka sig.
En riktig underbar helg frukost, efter frukost vare bara att göra sig i ordning för jag hade ju självklart planerat in en sväng på stan. Där det blev lite shopping för min del, allt från jeans till toppar och någon kjol. Visar lite av köpen senare.
Pappsen var så snäll och betalade jeansen åt mig, hatar verkligen att punga ut pengar på jeans.
Men som jag sa visar det senare, har inte med kameran nu.

Innan vi for hem tog vi en fika på Charm, latte samt en macka kan man be om något mer?!
Nu sitter jag hemma på Alnö och väntar på att jag och pappsen ska fara iväg på hockey.
Sedan blir det middag här hemma och om Daniel kommer hem innan åtta så blir det även bio, Valkyria hade vi tänkt se. Det var den enda filmen som startade så pass sent att vi skulle kunna hinna med.


Hittade detta busfrö på mammas dator så hon får pryda detta inlägg.
Men det gör hon ju så bra så bra!! Hoppas det är ok Matilda ;) Men det brukar det ju vara ;)


Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ja helmysigt har det varit, fått rå om dig hela dagen

kram

mams

2009-01-31 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback