Helmet

Sitter och kikar runt lite på internet efter någon snygg skidhjälm.
Åker ju till Åre i helgen och dagarna ska självklart spenderas uppe på fjälltopparna.
Har sagt väldigt länge nu att jag måste skaffa mig en hjälm, så jag åker absolut inte upp om jag inte har hjälm.
Förr brydde jag mig inte, insåg väll inte hur farligt det kan vara utan hjälm.
Så nu när jag är vis och klok så ska jag ha hjälm.

Daniel skulle tydligen ha en liggandes hemma hos sin mamma, så jag håller tummarna att han hittar den.
Då slipper jag ju lägga ut pengar på de i alla fall för tillfälligt. Om inte, så får jag väll helt enkelt fixa det imorgon då


Hittade dessa två som är rätt snygga. Men dock inte tjejiga.



Men däremot denna. Skulle nog passa mig. Dock lite jobbigt med en vit.
Ett plus är ju att den är varmfodrad, då slipper man ju en mössa eller pannband inunder.
Aja jag får fixa det imorgon om det behövs. Någon borde ju passa mig.

Gaaah, nu skriker magen efter mat. Borde nog tysta den lite.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den vita var snygg

2009-01-20 @ 18:58:58
Postat av: isabelle

jag har typ en sån där vit, jag tycker om den hårt!

hur grym som helst, tycker om vitt jag, och den där vita va ju jätte snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback