God Morgon

God Morgon Allihopa, här sitter jag och nyser och snörvlar.
Tror jag fått en liten förkylning, men jag hoppas att den går över rätt snabbt.
Nåja idag är det pappsens dag och vi ska hem till Alnö för att fira honom, men först måste vi äta lite frukost.
Dock inte mycket för jag hade tänkt äta en massa smörgåstårta, samt smaka av Daniels prinsesstårta.

Eftersom Daniel inte äter något i fiskväg så var pappa så snäll och köpta prinsesstårta till hon istället.
Tycker han var så snäll så snäll.



Måste först äta lite frukost, blir en sen sådan idag, vaknade lite sent idag.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är visst inte bara jag som har råkat skriva Daniel som en feminin person! :D

Postat av: Matilda

Tråkigt att Carin var sjuk! Hade varit jättemysigt att fira Janne med er och Sonja med mumsig smörgåstårta! :)

Roligt att han blev så glad för presenten! :)



Vi får ta en rain check helt enkelt! :)

2009-01-10 @ 14:49:56
URL: http://cocosphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback