Fredag

Jag borde verkligen packa nu, så att jag blir klar och kan spendera denna fredagskväll på något roligare sätt.
Men först borde det vara toppen med lite mat i magen, men varken jag eller Daniel har någon idé på vad vi kan äta.
Club sandwich är ju både gott och lättlagat, men vi får se om vi kan komma på något roligare istället.

Imorgon åker vi till Åre runt 7-8 tiden på morgonen, tur att det inte är jag som kör för då kanske jag kan slumra lite till.
Ska ta med kameran och fota en massa hade jag tänkt, kommer ju inte hem fören på tisdag nästa vecka så lite bilder borde jag nog få ihop. Men det är ju lätthänt att man fotar en massa när lillan är med, kan ju inte motstå då hon visar upp sitt söta ansikte.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback