Fredag

Äntligen fredag?.... Nja äntligen nästan frisk.
Ja jag känner nu att jag blivit människa och inte bara en bacill, snuvan är nästintill botad.
Min hesa röst som jag bråkat med mest har börjar försvinna, äntligen kan jag sjunga och skrika igen.
Det enda som härjar kvar är min hosta, men det kan man ju faktiskt alltid leva med.

Jag hade tänkt att det här var ända gången på år 2009 som jag är sjuk.
Funderar på att slå rekord i att inte vara sjuk på ett år, räcker gott och väl med en gång.
Då jag börjar känna att jag är på väg ner i träsket ska jag äta 15 vitlöks klyftor, duscha bort alla baciller och allt annat man kan tänkas gör då man är på väg att bli sjuk. Låter som en bra idé va?

Har ju stannat hemma idag bara för att jag vill va på den säkra sidan, så jag hade tänkt att slå igång One Three Hill.
Som jag plöjt igenom dessa dagar, sedan hade jag nog tänkt läsa lite.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback