Fotbad

Sitter nu i fotbad och det så så skööööönt så sköööönt, kan verkligen inte beskriva hur underbart det är.
Verkligen toppen för fötterna, har lovat mig själv att försöka sitta 2 gånger i veckan och hittills har jag lyckats hålla det löftet. Fossingarna mår verkligen så mycket bättre av fotbad, dem blir sjukt mjuka och det är ju kanske hur bra som helst.

Imorgon är det fredag och då står sallad på middagslistan, jag och Daniel ska laga ihop en ljuvlig sallad tillsammans.
Sedan ska vi bänka oss framför Let's Dance, eller vi och vi det slutar nog med att det bara är jag.
Daniel är inte så grymt förtjust i sådana program, medan jag älskar dem av högsta grad.
Jag får väll be fruktsalladen eller nötterna göra mig sällskap, och heja fram den bästa kändisen.


Strax är det dubbelavsnitt av Simpson och det ska jag självklart se.

Sedan lägga mig och läsa min bok som är grymt bra.
Har läst ut De Oskuldsfulla och den var verkligen ur bra, men hemsk.

Alek, Från sudanesisk flykting till internationell fotomodell.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback