Onsdag

Ja då har det gått en vecka sedan jag sist skrev, och detta beror ju på vårt dataproblem.
Vi har nu beställt ett riktigt internet som kommer den 15 vilket kommer bli skönt.
Mobiltbredband fungerar inte för oss, och på tok för dyrt än vad dem lovat men så är det väll alltid?!

I helgen var vi ner till Stockholm för att hälsa på Daniels far, fira lite "jul" osv.
Kom ner runt åtta på fredagskvällen, då blev det utgång med middag på Sturehof vilket var grymt gott.
Lördagen spenderade vi på stan för lite shopping, påkväll blev det en jäkla rolig middag på Tures.
Vi var ett rätt stort gäng som var ut och åt, några flaskor vin och riktigt mycket mat fick alla i sig.
Precis när vi ätit upp så gick brandlarmet och alla fick gå ut från resturangen, stod en stund utanör innan dem förklarade för oss att dem inte kune hålla oss kvar. Så det blev en riktigt god middag för 0kr.
Söndagen spendrades ute i Barkaby med en massa brändamandlar, tyvärr hittade jag inget att shoppa.
Fick iaf en jätte fin blus av Daniels far som jag visar upp när vi har både internet och dator igen.
Daniel fick en jätte fin uppstättning kläder i julklapp sedan fick vi även en till stor julklapp som vi tänkte hålla för oss själv ett litet tag framöver.

Nu städas det här hemma och strax ska jag baka lussebullar, vi får nämligen besök ikväll.
Ha en fin dag så hörs vi så fort internet och datorn är i funktion igen.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback