Onsdag

Alltså gud vad dagarna går fort, även fast jag inte har hunnit göra något spec så försvinner dem bara.
Dock ska jag ta itu med lite arbete imorgon hade jag tänkt, så jag får något vettigt gjort.
Väntar nu på att far och mor ska komma hit, lämna lite pappar som jag måste ha tills på fredag.
Sedan tänkte jag be dem snällt att skjutsa bort mig till Daniels jobb, för ikväll ska vi ta itu med vår skit bil. Roligt?!

I och med att jag nu har bestämt mig för att hänga med Daniel på hans sista tävlingshelg så måste jag boka antigen flyg eller tågbiljett. Ska se efter vad priserna ligger på ikväll.
Just ja jag har ju glömt att lägga upp bilder från helgerna som varit, ska se till att jag gör det snarast möjligen.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Isa och jag kom på en skitbra idé till din blogg. Måste ta och berätta snarast ;) jobbar du ingenting nu? om inte så kan vi väll ses någon dag :)

Postat av: isabelleeee

snygging!

2009-08-28 @ 08:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback