Måndag

New Week, som jag alltid skriver.
Kom hem från Sthlm rätt sent igår så tyvärr så orkade jag inte uppdatera. Tåget anlände runt 10 tiden så brorsan hämtade upp oss sedan for vi hem och såg slutet på Generalens Dotter.

Helgen har varit helt underbar, vädret var rätt okej på lördagen men vi ska inte prata om söndagen HELT underbart. Det som hände var väll att vi åt gott absolut hela tiden, sedan var vi självklart och kollade på Pride Paraden. Helt underbar parad som jag ska kolla på varenda sommar framöver.

Lyckades få några glimtar av det kända folket:
- Jonas Gardell & Mark Levengod
- Fredrik Federley
- Viktoria Svensson
- Magnus Skogsberg

Jaaa några såg vi allt, men paraden är verkligen hur underbar som helst.
Ett måste att kolla på om man har vägarna förbi Sthlm.

Igår blev det skansen, härligt mycket folk då det var så fiiiint väder.
Fick se en massa herrans djur så det var trevligt, god glass åt vi också.

 
Då var man ljusare igen då och ny klippt.
Dock blir ju det aldrig rättvist på bild, men jag är bra mycket mer än nöjd. Jag är helt galet NÖJD.
Så veckan kunde ju inte starta bättre.

Just ja skulle ju visa er något fint, det kommer förmodligen imorgon.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

SUPERSNYGGT påkar mams

2009-08-04 @ 10:22:10
Postat av: mammsen

URSNYGGT!!!!!!!!!!mams

2009-08-04 @ 20:24:34
Postat av: Frida

Superfint!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback