Måndag

Då har en ny vecka satt fart, Daniel gav sig idag av till Knutstorp för lite träning.
Sedan på onsdag sticker han över till Finland för ännu en tävlingshelg, så nu håller vi tummarna som alltid.

Har ännu inte mycket inplanerat denna vecka, får se ifall det tillkommer lite imorgon.
Vi får hoppas på det, jag älskar ju som sagt att hålla mig sysselsatt.
Något jag absolut måste göra är att se över ifall mitt träningskort fortfarande är aktivt eller ifall jag måste fylla på det...... Jag MÅSTE med stora bokstäver komma igång med träningen igen, jag hatar att vara såhär slö usch fy och blääää.

Var iväg på Birsta förra veckan och så föll jag verkligen pladask för ett par skor.
Dem var så otroligt vacker, och dem skulle verkligen göra sig grymt bra i min skosamling.
Ska se över ifall jag har råd att roffa åt mig dem, för dem är verkligen ett HAbegär.

Nu ska jag fortsätta att kolla på My Name Is Earl, sedan sova.
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback