Tisdag

Nu längtar jag verkligen till helgen, detta är nog första gången på länge som jag tycker helgen ligger milslångt bort.
Vill bara ha påskhelg nu, längtar som tusan efter att få åka iväg till Stockholm.
Ringde brorsan nyss och hörde ifall det var okej om vi lånade hans kamera, vår laddare ligger nämligen nedpackad någonstans bland alla 100 kartonger. Ett tappert försök vore ju givetvis att leta, men ähh har man en schyst brorsa så är det ju aldrig några problem.

Har precis smällt i mig wook, lovely dinner. Älskar verkligen wook.
Och nu har jag faktiskt inga planer alls, får se om jag kanske tar och bakar en kaka det vore gott.
Eller så skiter jag i de och sitter och nöter tangetknappar på datorn istället hela kvällen.



Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: helly

sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback