Godmorgon Lördag

Då var det väll dags att skriva här igen då, var ju nu en vecka sedan.
Har precis ätit en ljuvlig frukost som självklart bestod av All Bran, Jordgubbar och mjölk.
Längtar redan till imorgon då jag ska äta samma, hur som ska strax göra mig i ordning för att sedan åka till Ikea.
Måste köpa en massa saker till lägenheten, drar med mig mamma ev pappa vi får se vad han känner för.

Gårdagen spenderade jag hemma hos brorsan, myste med lillan och fick en massa pussar av henne.
Det var bara att puta med munnen mot henne så kom hon springandes och gav mig en puss.
Sedan blev det lite Talang och Berg flyttar in, till de bjuppade dem på glass med jappmousse och bär.
Toppen kväll med andra ord!!!!!!

Nu ska jag nog ta och fixa till mig, även fast klockan bara är 09.30.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback