Fredag

Gud jag är verkligen urdålig på att blogg nu, men glömmer bort det hela tiden har på tok för mycket att göra nu.
Hursomhelst så har jag varit i lägenheten varenda kväll denna vecka, har slipat, spacklat och tapetserat.
Kommer bli tok bra när allt är klart, synd bara att det ska ta så lång tid.
Blir nog inte inflyttning fören efter påsk, håller givetvis tummarna att det blir innan.
Har en hel lista med saker som ska göras, köpas och pysslas med. Roligt är det men lite jobbigt emellanåt.

Idag har Daniel åkt iväg till Karlskoga igen, kommer inte hem fören imorgon så jag är en frifågel, haha skämt o sido.
Hursomhaver så ska kvällen spenderas i Emelies sällskap, middag står högst upp på listan.
Hungrar ihjäl snart men bara till att stå ut någon timme till, hon slutar inte fören sex någon gång.

Imorgon är en VIKTIG dag, lill Prinsen min blir 3 år. Lilleman har gått och blivit stor, men i mina ögon kommer han alltid att vara lill prinsen. Kan inte förstå att han redan är 3 år, lill piraten vår.


Han är så fin lill hjärtat mitt, man smälter av det lilla leendet.
Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: isa

vad stor han blivit. Kommer ihåg honom som mycket mycket mindre :) grattis till honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback