Fredag

Nu var det allt ett bra tag sedan jag skrev, hinner liksom inte skriva så mycket nu när vi donar med flytten.
Eftersom jag inte skrivit något om påsken så kan vi lika bra börja med den.
Påsken spenderades i Sthlm tillsammans med Daniel, där det blev lite shopping och då menar jag lite.
Men desto mer njöt vi i solen gick promenader efter olika hamnar, kollade på folk, åt glass, träffade lite människor och åt super goda middagar varje kväll. Varje dag lyckades jag gå klädd i tunika, leggings och tygskor. Kan inte bli bättre, rena rama vår/sommaren längtar redan tillbaka. Hoppas våren vill komma till Sundsvall snart!!!

Nu kanske ni vill veta huuuur långt vi kommit med lägenheten????
Tja inte är det långt iaf, men vi har hunnit tapetsera sovrum och hall samt målat köket.
Så om jag får hoppas så bor vi i lägenheten nästa helg, vore underbart att få flytta in.
Men vi har sagt att vi inte tänker stressa fram något, utan att vi flyttar istället in när vi är nöjd och klar med allt.


Så hääääär vill jag gå klädd i sommar.
Eftersom kameran ligger någonstans i alla 15 kartonger så
har jag inte möjlighet att ta några egna foton......


Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback