Trötter

Blev sent igår och en väldigt tidig morgon, men vad gör man inte?
Idag har jag jobbat igen, har legat i hårt idag tycker ja vilket också känns rätt bra nu.
Är väldigt väldigt trött så ikväll måste det bli en tidig kväll, flyttar sängen till lägenheten idag så från och med idag har vi flyttat in helt.

Just nu sitter jag och väntar på middag, sedan ska vi iväg och handla en massa mat.
Därefter måste jag verkligen hänga upp kläderna mina, för tillfälligt ligger dem i stora svarta påsar och jag lovar man hittar ingenting i dem.


Daniel då han var i Thailand, dock väldigt suddig bild!

Sedan tänkte jag även berätta att Internet inte fungerar i vår lägenhet ännu så kommer inte kunna blogga.
Men LOVAR att ta igen det så fort Internet är uppe, och då kommer en hel del bilder också att läggas in.
Men nu var det väll mat som stod först på listan?!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback