Trevligt samtal

Idag hade jag ett väldigt mysigt samtal med Sandra, satt och surrade om allt typ.
Väldigt roligt med tanke på att vi inte träffats på ett bra tag, så vi ska dra ihop något nu mot hösten.
Bjöd faktiskt hem henne och Sara på fika när jag och Daniel väl flyttat, dock vet inte Sara om det ännu men hon måste bara tacka JA! Men om eftersom jag känner henne så bra så vet jag att hon inte kommer att motstå mina goda bullar!

Efter samtalet åkte jag till Birsta för att möta Daniel, blev lite inhandling vilket var dö mysigt.
Så nu är vi ett steg närmare, fast ändå en lång bit kvar.
Ne nu ska jag sova, jag ska faktiskt upp och jobba imorgon ju!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag kommer!=)

Jag håller ju på att längta ihjäl mig efter dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback