Torsdag

Japp då är träningen igång då, och det är underbart.
Blev ett aerobics pass igår kväll sedan en cykeltur hem, idag blev det kondition samt gym tillsammans med Sara.
Känns verkligen skönt i kroppen när man väl kommit igång, men det märks även att jag inte tränat på hela sommaren.
Dagen till ära invigde jag mina ny träningsskor, och dem får 5/5 stjärnor dunder sköna helt enkelt.


Dundersköna skor från Nike

Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli fem så Daniel kommer hem, sedan ska vi nog iväg och fixa ett gemensamt konto. Därefter blir det middag förmodligen köttbullar och makaroner går snabbt och är gott.
Ikväll måste jag även packa inför trippen till Linköping.

Just ja får inte glömma det viktigaste jag skulle berätta, och det är att SOFFAN äntligen har kommit.
Den är så fin och skön, nästa så man knappt vill gå upp ur den.
Det är farligt att lägga sig i den innan träning, för det är verkligen omöjligt att kliva upp från den.


Här tillbringas min tid nu!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är jag riktigt peppad till att fortsätta träna!

Och vilken snygg soffa ni har! :D

Postat av: hanna

Härligt:D för vi ska verkligen köra på nästa vecka ju:D

2008-09-25 @ 21:50:26
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback