Tisdag

Jag är trött verkligen dö trött, jobbade fram till fem sedan träffade jag mammsen för en tur på stan.
Nu har jag precis kommit hem och det känns i kroppen, har inte suttit stilla på hela dagen.
Så nu förtjänar jag lite mys i soffan tillsammans med top model, men först måste jag ordna middag, blev en sen middag.

Vad har hänt de senaste dagarna, då jag inte kunnat blogga?
Vi flyttade ju in i måndags men första natten blev inte fören tisdagen, sedan har vi haft fullt upp med lägenheten.
Har ordnat och donat mest hela tiden tycker ja, det ända som fattas nu är SOFFAN som ska komma denna vecka är det sagt. Snacka om att vi längtar efter den!

I torsdags så vare myskväll här hemma med tjejerna, Emelie, Sara och Sandra.
Blev en tacos kväll med en massa mys och kramar, eftersom Emelie nu flyttat till Linköping.
Och saknaden efter henne är grymt stor just nu.

MEN i helgen åker vi ner till Linköping för att hälsa på samt se finalen i STCC.
Kommer bli en toppen helg, ska bo på hotell och träffa Emelie.
Åker ner med pappsen, mammsen och Daniel så ska bli väldigt härlig helg.

Sedan har det faktiskt inte hänt så mycket här, kommer jag på något så tar jag givetvis upp det i bloggen.
Men nu måste jag verkligen äta middag min mage skriker efter mat!!!!

Ps, hade tänkt ladda upp några bilder men vet inte vart kameran är, ska försöka leta fram den och ladda upp därefter!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback