Montering

Var ju iväg till Ikea igår och köpte förvaring under sängen, vilket var dyyyyyyyrt enligt min och Daniels mening.
Men vad fan gör det? Ska det va så ska det ju! Så vi pungade upp kronorna lite snygg och for sedan hem och monterade.
Nu kan man ju tycka att vi borde gjort det i lägenheten istället, men eftersom vi var så ivriga med att se hur det skulle se ut så gjorde vi det på en gång istället.
Dock lessnade jag efter vi väl öppnat upp kartongerna och plockat upp allting!


Monteringen gick ju faktiskt grymt bra, Daniel lyckades kanon!
Red Bull fyllde vi på med emellanåt, tur vi har som fått dem av vår kära vän!


VÄRLDENS gulligaste lilla kollage på prinsen! (Kolla ansiktsuttrycken)


Om en liten stund ska jag iväg och äta middag med Sara och Sandra, blir på något mysigt kaffe i stan tror jag.
Sedan blir det nog till att vi ser en film och bara myser!
Lovar att ta med kameran så bilder kommer det att bli.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback