Söndag

Igår blev det en massa shopping men dock mestadels till lägenheten, köpte alla köksateraljer så nu är det färdigt.
Idag blir det till att köpa skrivbord, förvaring, mikro och lite annat smått, igår så köpte jag till mig själv två stickade tröjor.
Hur mysiga som helst, kommer att bli perfa i höst.

Här är verkligen två favoriter som kommer att användas mycket i höst!


Vinrödtröja från Gina Tricot,älskar verkligen knapparna ♥


Svart stickadtröja, också den från Gina ♥

Nu ska jag ut och leka med mina brorsbarn, sedan göra en äppelpaj som vi ska fika på eftermiddagen.
Då Daniel kommer hem från jobbet blir det till att åka till Birsta, skulle helst ha vela haft allting klart, är faktiskt lite små drygt att springa omkring där typ varje dag!

Men vad gör man inte för att man ska kunna flytta?!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback