Söndag

Vaknade för inte allt så länge sedan, har precis ätit frukost och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Tycker det är grymt jobbigt då jag vaknar sent på söndagar, på grund av att det är så svårt att somna då på kvällen.
För imorgon börjar ju jag att jobba, ska jobba hela den veckan vilket är tok härligt så man tjänar lite pengar.

Ikväll händer något spännande, jag och Daniel börjar flytta då.
Känns helt overkligt och underbart på samma gång, ska ta en massa bilder under flytten så ni får se.
Idag måste jag nog börja förbereda alla grejer, har inte förberett något så det är nog på tiden att göra det nu.

Just ja på torsdag sparkar hockeysäsongen igång, har längtat väldigt mycket efter de.
Dock kan jag inte gå på premiären för jag ska äta middag med tjejerna, men Daniel skulle gå med pappsen istället för mig.
Så allting löser ju sig alltid, nästa vecka hade jag nog tänkt köpa mitt efterlängtade träningskort. Känner att jag snart klättrar på väggarna ifall jag inte få komma igång med träningen.



Nu borde jag nog sätta lite fart istället för att sitta här skriva samt läsa bloggar.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar tills torsdag!:) Jag kan köpa träningskort så fort jag fått nästa lön! Sen kör vi tjejen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback