Positiv jobbsökning

Ja nu har jag precis kommit hem, har varit ute och letat jobb nu sedan 9 tiden imorse.
Jag kan ju säga att alla var väldigt positiva emot mig, och att dem skulle höra av sig.
Blev väldigt glad när dem sa att dem uppskattade att jag kom dit personligen istället för att ringa, som jag först tänkt göra.
Så nu är det bara till att vänta på svar, eller tja ska iväg en sväng imorgon också för nu har jag inte mycket ork kvar.

Lunchade med Daniel, blev Kina mat vilket satt rätt bra efter allt sökande.
Nu funderar jag på att lägga mig i soffa och slö läsa!
Just ja jag bokade aldrig tid för frissan eller ögonbrynen idag, tar nog det imorgon istället.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste också ta tag i det här med jobbsökande, men man är ju så otroligt lat när man äntligen får vara ledig:)

2008-09-04 @ 15:10:39
Postat av: Hanna

Ja men precis, latheten tar över en:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback