Onsdag

Gah jag har sprängande huvudvärk just nu, uscha det bara bultar där inne.
Ska strax äta en macka sedan ta en alvedon och hoppas på att det blir bättre.
Sitter hemma hos mamma och pappa nu för jag har fortfarande lite saker att hämta, tänka också att det var lika bra att uppdatera. Vi får ju inte internet hemma hos oss fören den 22:a tror jag det var så kommer inte kunna blogga fören de.
Så ni får helt enkelt stå ut!

Men hörs om några dagar då om jag inte lånar någon annans dator!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

Hej min vän,

HUR ska jag stå uuuut??

Men som vi vet,den som väntar på ngt gott väntar på Hanna!!

Ha det så jättebra och krama Daniel!!

krammosterc

2008-09-17 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback