Måndag

Skjutsade nyss iväg Emelie till jobbet, har varit med henne idag.
Kommer att sakna henne hur MYCKET som helst då hon flyttar vilket är snart, men vi kommer dagligen att ha telefonkontakt.
Ska antingen vara med henne imorgon eller på onsdag med, kommer bli väldigt mysigt.

Funderar hur jag ska göra med träningskort, om jag ska köpa det denna vecka eller nästa vecka eller veckan efter de.
Men tror nog att det blir smartast ifall jag tar det om två veckor, för nu kommer det vara så mycket med flytten och kommer förmodligen inte hinna träna något. Jag får se hur jag gör!


Jag längtar så mycket efter att träna, vill verkligen komma igång med det
så fort som möjligt. Är ju hur underbart som helst att träna!
Ska försöka komma igång med det direkt efter flytten!


Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback