Mamma Mia

Ikväll har varit en underbar kväll tillsammans med mammsen och pappsen.
Vi började med att gå ut och äta middag, för min del blev det kött och potatis vilket var hur gott som helst.
Sedan blev det själv klart bio och som rubriken lyder så var det Mamma Mia vi såg.
VÄRLDENS BÄSTA FILM enligt min mening, JAG ÄLSKADE DEN!
Filmen går verkligen inte att beskriva med ord utan man måste verkligen se den, jag kan inte sluta tänka på den.
Att en film kan göra en så här glad och lycklig som jag är nu är otroligt, jag kommer verkligen se den fler gånger.
Har lovat mig själv att köpa den då den kommer ut på dvd!



Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna film men det ska jag inte utan alla känslor som jag fick av denna film ska endast dem när och kära få dela tillsammans med mig.
Men MOSTER du måste verkligen se den nu på en gång, du kommer få samma känslor som mig jag bara veta de.
Lovelovelovelove till min älskade moster och familj som är BÄST i VÄRLDEN!

Och till mammsen och pappsen tack för en helt underbar och mysig kväll!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: MosterC

Du är bra tokig du!!!!!!

krammosterC

2008-09-11 @ 10:01:27
Postat av: Mammi

Tack själv för en mysig kväll



mammsen

2008-09-11 @ 11:24:04
Postat av: Anonym

2008-09-11 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback