Kräftor

Jag är dö trött! Har precis kommit hem från jobbet vilket var väldigt roligt och trevligt.
Men gud vad jag är trött nu alltså, kan dock inte förstå varför heller. Aja har väll haft semester för länge kanske?!
Väntar på att Danne ska komma hem, då blir det middag KRÄFTOR står på matlistan med STORA bokstäver samt paj.
Jag har längtat ihjäl mig efter KRÄFTOR och nu ska jag äntligen få det, mumms så stör mig inte då jag äter.

Sedan ikväll blir det hockey, Timrå Brynäs om jag inte minns fel.
Daniel är så tok söt och bjuder mig på de, vilken kille jag har alltså!
Imorgon kommer min älskade brorsdotter hit, ska bara busa på med henne en massa har saknat tösen väldigt mycket.
Medan jag gör det ska Daniel jobba tillsammans med pappsen, därefter på eftermiddagen ska jag och Daniel åka och handla!



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback