Internet fungerar

Gud vad härligt att det äntligen fungerar, men har faktiskt varit rätt skönt utan det också.
Har tagit det lugnt framför tv:n istället, har varit hur skönt som helst.

Så vad händer idag då?
Eftersom jag börjar jobba snart så kan jag inte skriva allt för mycket, utan det får bli ikväll istället.
Då jag kan berätta lite mer om flytten, kanske till och med lägga in någon bild.

Snart ska jag iväg och jobba, mellan 8:30-17.00 känns jobbigt att jobba ända till fem men det går nog.
Sedan ska mammsen komma hit för vi ska iväg och köpa träningskort, så jag äntligen kommer igång med träningen.
Känns hur kul som helst, något som gör det ännu mer roligare är att Sara också ska köpa träningskort fast på torsdag.
Så nu har jag fått mig en träningskompis också, kanske man blir peppad av varandra, så på torsdag kör vi ett hårt gym pass.

Men som sagt nu ska jag iväg och jobba, men skriver mer ikväll!
Har ju faktiskt lite att berätta ju!

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback