Imorgon

Ja imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och gå ut från huset, men det är ju så förbannat härligt att bara ligga inne i myskläder hela dagen. Har dock inte bara legat och slappat utan jag har tagit tag i saker så som skrivit i ordning mitt CV, kollat på möjliga jobba jag tänkt söka samt ordnat lite med saker till lägenheten.

Men imorgon ska jag faktiskt ta mig utan för dörren hade jag tänkt, eventuellt att jag ska beställa klipp tid samt färgning.
Sedan måste jag även noppa och färga ögonbrynen så kanske att jag beställer en tid för de med.
Men vill helst vänta så länge jag kan så jag har kunna tänka över alla idéer för klippning och färgning, men vi får se ifall jag vågar mig dit och beställa en tid eller inte.

I helgen hade nog jag och Daniel tänkt åka iväg och kolla på lite saker till lägenheten, ska kolla på en mikro och lite små saker. Lika bra att ta tag i saker och ting så vi slipper göra de i sista minut, hämtade ju upp kontraktet igår så ikväll ska vi nog skriva på de. Måste först prata lite med tjejen vi hyr lägenheten av innan vi skriver på och lämnar in det.
Har lite funderingar som vi vill ha svar på innan så det är lika bra att vänta tills allting känns klart.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback