Hemma

Ja då var man hemma i kalla Sverige igen då, landade runt 18.30 igår och kom hem runt 12 tiden i natt.
Flyget vart dock försenat en 45 min men det gjorde inte allt för mycket, resan har varit helt underbar.
Jag har njutit av varje dag och sekund, självklart känns det lite tråkigt att behöva vara hemma men det är härligt att träffa familjen osv.

2 veckor ut av sol och bad har det varit, vädret har varit toppen varje dag runt 35 grader, kan man klaga?
Ätit gott har vi också gjort samt varit på några utflykter, men berättar mer om de då jag lägger upp bilderna.
Tänkte bara dra ett kort inlägg och berätta att jag nu är hemma igen!

Idag har jag försökt packa upp så mycket jag kunnat, sedan har jag faktiskt varit in till stan en sväng där jag lämnat in min ipod på lagning samt köpt present åt min bror. Han fyller ju nämligen år idag GRATTIS GRATTIS STOREBROR!
Har även hämtat upp kontraktet för lägenheten så de ska kollas igenom idag också, sedan önskade jag faktiskt tacos till middag så vi får se om det blir de eller inte.

Nu ska jag fixa och trixa lite hemma, måste verkligen ta på mig myskläder och varma strumpor är ju faktiskt kallt nu!
Inte direkt som när man var på Cypern och kunde endast gå omkring i shorts och linne.
Ska även mysa till det med lite tidningar, har hur många som helst att läsa. Köpte på mig en massa då vi åkte men hade aldrig tid att läsa dem så var är inte bättre än att göra de nu?

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback