Dåligt med uppdatering

Har varit lite dålig på uppdatering men här kommer lite i varje fall.
Var ju som sagt ut och åt med Sandra och Sara häromdagen vilket var hur mysigt som helst, ska göra om det nästa vecka också vilket jag ser fram emot väldigt mycket. En hel mysig kväll var det!

Igår var jag iväg och färgade mina ögonbryn i vanlig ordning, blev nöjd som vanligt.
Resultatet!


Idag har jag varit med Emelie hela dagen, var iväg och hyrde film Fool's Gold som vi nyss sett.
Gillade inte filmen så speciellt mycket, finns bättre enligt min mening.

Snart ska jag göra mig i ordning för att åka hem till bror och Matilda, ska spendera kvällen där.
Blir middag och mys med fasters sötnos, but hey jag bloggar mer imorgon istället.
KYSS!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback