Söndag

Känner verkligen inte för att skriva ett enda dugg!
Det enda jag inte ville glömma att skriva var ett tack till Isa och Frida för en underbar stund i lördags.
Mysigt med fika på Barista, en massa utbytande av ord var väl behövt! Kändes roligt att träffa er och få höra om allt som hänt den senaste tiden! Vissa saker större än andra men allt var lika viktigt. Sådana tillfällen får man inte glömma att nämna, för dem är nog bland det viktigaste som kan hända!

Nu får jag se när jag orkar skriva igen, men för tillfälligt känner jag att jag bara behöver ta hand om mig själv och komma upp på benen igen. Får se hur lång tid det tar men jag återkommer när jag orkar helt enkelt!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men gumman, jag saknar en uppdatering ;)

2008-10-16 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback