Onsdag

Tjena, är allt bra med er? Själv mår jag kalas.
Har precis bytt om för att kunna åka iväg till brorsan som fyller år, Grattis!
Hade först tänkt koka lite nudlar och slänga i mig tills vidare, efter firandet av min bror blir det till att handla mat.
Dö tråkigt men det måste ju göras.

Idag var jag på arbetsförmedlingen och det gick toppen, ur trevlig kvinnan jag fick prata med.
Eller rättare sagt som jag hade möte med, hon hjälpte mig och gav mig allmänt bra råd.
Så nu är arbetsförmedlingen av bockad från listan också!


Det utlovades bilder, ska verkligen försöka mig på att nästan hela tiden
ha med bilder i varje inlägg. Denna bild är iaf från tiden innan studenten
då jag låg i hårdträning (med att bli brun!!) Så lite färg hade jag ju!!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback