Måndag

Jag tror jag börjar se ett mönster nu, för två veckor sedan började jag med att äta nyttig mat i och med att jag tränar.
Började känna mig piggare och framför allt blev hyn mycket bättre. Men nu under denna långhelg har det blivit lite sämre mat och direkt känner jag mig segare och hyn har blivit en katastrof (nästan, iaf vad jag är van vid).

Så den nyttiga maten vinner över den onyttiga, denna vecka kör vi på som vanligt igen och hållar tömmarna att vi kommer in i rätt rytm igen. Träningen kör vi på med nästa vecka pga av både foten samt att Daniel också kör igång då.
Så då ses vi på gymet, flera dagar i veckan OCH tillsammans med den nyttiga maten.


Hade det varit lättsamt att ta med sig frukt och sådana go saker då man
reser, hade jag själv klart gjort de! MEN man blir ju lite lat för det ska ju
vara så himla bökigt ju!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har utmanat dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback