Fredag

Oh god gissa om jag är trött?!
Skulle göra vad som helst för att få ligga kvar under täcket några timmar till, men det är ju fredag lika bra att ta sig i kragen.
Jobbar väll till 16.00 idag med sedan ska jag hem och bara ta de lugnt, vila lite innan vi ska till brorsan.
Sedan på lördag har vi fullrulle med en massa saker som måste uträttas, som redan blivit uppskjuten alldeles för länge.

Men en liten rolig saka som händer är att Isa kommer ner till Sundsvall, så jag ska träffa hon och Frida en lite stund.
Hade ju varit trevligare med en lite längre stund, men eftersom det nu inte går så får vi sätta guld i kanten för den lilla stund vi ändå får.



Nu måste jag tyvärr åka på jobbet!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback