19år!

Hejsan hoppsan!

Tänkte börja blogga igen nu, passar på idag då man är extra glad bara för att det är ens födelsedag.
Så vad passar inte bättre än de?!
Älsklingen min var den första som sa grattis men det är väll inte så konstigt? Haha men sättet han gjorde det på!
Han vaknade mitt i natten och såg att klockan var efter tolv, och så väckte han mig och sa GRATTIS!
Världens sötnos!!



Blir inte mycket firande idag i och med att jag och Daniel far till Örebro om någon timme, för imorgon är dagen med stort D. Daniel ska nämligen provkör i Karlskoga, åh det ska bli så roligt att få se! Jag håller alla tummar att han kommer köra tok bra. Vi får helt enkelt fira med någon god middag efter vägen, det blir toppen bra de!

Efter det far vi hem till Sundsvall igen, så på lördag ska vi fira mig istället, ska hem till pappsen och mammsen för att äta prinsesstårta och tacos. Kan det blir bättre?
Inte om jag får bestämma och tycka till! Äta gott och vara med dem man älskar det blir toppen.
Så då blir det som två födelsedagar, nog önskar vi oss alla två istället för en?!

Tack ännu en gång för gratulationerna jag fått!
Tusen kramar!

Ps, nu måste jag borsta håret och klä på mig, lovade Daniel att vara klar då han kom hem. Vilket är om någon min bara.
Vi hörs igen imorgon eller på lördag, för nu kär vi igång med bloggningen igen!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis sötnos =)

2008-10-24 @ 07:38:21
Postat av: Isa

vad roooligt att du bloggar igen, slipper jag gå in varje dag och läsa samma inlägg om och om igen :P

Postat av: helen

men grattis i efterskott va :D

2008-10-26 @ 23:05:05
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback