Veckan som gått

Har inte varit allt för pigg veckan som varit, men det är inget jag helst vill ta upp här.
Så ni få ha överseenden för att jag inte kunnat blogga, men som sagt har jag varken kunnat eller haft någon ork.

Helgen har spenderats hos mina föräldrar mer eller mindre, har sovit och varit där hela helgen.
Igår + idag blev det birsta med lite shopping, lägger upp bilder senare hinner inte nu.
I fredags var det halloweenfest hemma hos Sara, väldigt trevligt som alltid!


Daniel som fånge och jag
som en ängel!
(Klickbar)

Nu ska vi strax iväg på middag hemma hos Daniels mamma, skulle tydligen bli kött och potatis vilket jag med väldigt hungrig mage ser fram emot. Har längtat så enormt mycket efter kött och potatis, så det blir ju en höjdare.
Sedan måste jag verkligen duscha ur mina lockar, som jag haft i helgen önskar helst att mitt hår kunde vara så jämt, mycket roligare så än att ha rakt hår.

Men som sagt så tar jag kort på mitt inköp, får se om dem kommer upp i bloggen ikväll eller inte.
Så länge får ni nöja er med en bild på Daniel, shoppade faktiskt inte bara till mig denna gång utan kom hem med 3 tröjor till Daniel också, inte helt fel!



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, daniel var verkligen snygg på den översta bilden :D Härligt att ni klädde ut er så fint :D:D Fast hanna, du ser alltid ut som en ängel!



PÖSSSAR

Postat av: Hanna

Haha jaa visst var han snygg då:D lyckades bra med att skrämma folk också:P ett plus där!

MEn tack du gummmsan ;D

2008-11-02 @ 17:41:10
URL: http://hannaf.blogg.se/
Postat av: Isa

Roligt med ett blogginlägg:) Du var ju sjukt söt Hanna, men jag håller med Frida, det är som vanligt. Saknar dig gumman!

2008-11-02 @ 18:46:28
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men tack du gumman:D

2008-11-03 @ 17:14:26
URL: http://hannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback