Träning

Japp som rubriken lyder har jag varit och tränat, det var grymt skönt att komma igång nu jädrar.
Blev ett gympass med Emelie, känns bra att träna med någon som kan peppa en.
Vi hade tänkt köra spinning samt core imorgon, men får se om Emelie måste jobba eller inte samt om jag ska följa mitt hjärta (brorsbarn) på skridskoskola.

I helgen drar jag och Emelie till Stockholm ska bli så jädra roligt, skönt att bara få komma bort ett några dagar.
På fredag åker vi ner, vi ska köra en minibuss åt ett företag så vi kommer ner helt gratis.
På söndagen åker vi hem men då med buss, eller tåg om vi lyckas få tag i ett billigt med platser bredvid varandra.
Kommer att bli dö mysigt att strosa runt i affärer och fika på några mysiga caféer, snacka om att jag längtar!



Väntar nu på att Daniel ska komma hem så vi kan åka och handla mat, är lite tomt på frukost här hemma.
Får kika runt på tvn och se om det finns något som fördriver tiden,

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback